.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاص بودجه مصوب ملی به جشنواره وارش

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جشنواره سراسری وارش به صورت دائمی در مازندران برگزار می‌شود، گفت: باید اعتبار مصوب کشوری برای جشنواره وارش تعریف شود.


به گزارش شمال نیوز حسین نیازآذری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: جشنواره وارش با ارائه فرهنگ غنی اسلامی و محلی راهکار مفیدی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره وارش در دوره‌های گذشته مظلوم واقع شده و اعتبار مناسبی برای برگزاری آن اختصاص نیافته بود، افزود: حمایت همه‌جانبه امام جمعه، فرماندار، نمایندگان مردم بابل در مجلس و در راس آن‌ها استاندار مازندران از هفتمین دوره جشنواره سراسری فیلم کوتاه  وارش در بابل بیانگر این است تمام مسئولان استان و شهرستان با یک وحدت رویه و یکپارچگی کامل در صدد هستند این جشنواره به شکل مطلوبی در سطح ملی برگزار شود.

نیازآذری از نشست مشترک نمایندگان مردم بابل در مجلس و فرماندار بابل با معاونت رئیس جمهور و رئیس سازمان گردشگری و میراث فرهنگی کشور خبر داد و افزود: در این نشست علاوه بر طرح پروژه‌های گردشگری بابل در تلاش هستیم از حمایت سازمان گردشگری و میراث فرهنگی برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره وارش  در مازندران بهره‌مند شویم.

عضو خانه ملت بیان داشت: هدف از برگزاری جشنواره وارش در دوره‌های مختلف، انتقال سرمایه فرهنگی و محلی مازندران به نقاط مختلف کشور بوده که در این راستا باید به این جشنواره فرهنگی توجه ویژه شود.

نیازآذری با اشاره به اینکه با پیگیر‌ی‌های انجام شده 50 میلیون تومان اعتبار از سوی وزارت ارشاد به جشنواره وارش اختصاص یافت، تصریح کرد: با توجه به هزینه‌های سنگین این جشنواره انتظار داریم وزیر فرهنگ و ارشاد برای توسعه و بسط فرهنگ غنی ایرانی اعتبار بیشتری به جشنواره وارش  در مازندران اختصاص دهد.

وی در پایان از مسئولان و مجمع نمایندگان مازندران خواست با نگاه بلند فرهنگی جشنواره وارش را مورد حمایت قرار دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.